Surrender

Those Usual Suspects – Shadows (Norman Doray Remix) 320HQ [HUSSYD062] 2008-12-08 Sample!
Gammal låt från sent 2008, som släppts med många remixer ett flertal ggr på beatport. Norman Doray är grym!

Alkatraz Feat. Amanda Wilson – Surrender (Richard Grey Dub Mix) 320HQ [CAOZ001] 2009-04-28 Sample!
Trippeln Alkatraz, Richard Grey och Amanda Wilson är en übertrio!

Ee-Sma – Rush (Original Mix) 320HQ [STE058] 2009-06-05 Sample!
Ee-Sma släppte nyligen sin andra singel på beatport, och den är fan bra! Ska kolla upp Ee-Sma i framtiden!

Incognet – Magic In The Stars (Original Mix) 320HQ [DMR001] 2009-06-05 Sample!
Incognet släppte för ca 2 veckor sen sin senaste EP, men 7st grymma låtar! Denna är en av dem!

Matteo Dimarr & Sydney Blu – Panic Attack (Original Mix) 320HQ [BLU002] 2009-06-05 Sample!
Wow, blir imponerad av labeln Blu Music! Deras andra släpp någonsin, detta kommer bli intressant!

PTFA, Paul Thomas & Funkagenda – Gornal (Original Upper Mix) 320HQ [GUSIN059DIG] 2009-05-18 Sample!
Gornal, vilket progressivt monster, TUNG!

Sneaky Sound System – Its Not My Problem (Stockholm Syndrome Dub Mix) 320HQ [Not.Released.On.Beatport]
Stockholm Syndrome har gjort en grym remix, rekommenderas starkt!

Efter min korta semester sedan jag la upp denna post så måste jag verkligen be om ursäkt! Både Avicii- och Pryda-låten var fake, har fått den informationen från mina kära läsare som jag verkligen tackar! De två låtarna blev jag tipsad av från househeaven-bloggen, och jag vet inte riktigt var dem fick deras information ifrån…

De två personer som hittade dessa fake-låtar var läsarna CM och Lars, och ja, jag har verkligen lärt mig en läxa att kolla upp låtarna ordentligt innan jag postar dem på bloggen!
Om ni gillade sphere-låten så är det svensken Carlos Morelli (Carl Eklund) som gjort den, kolla hans myspace här!

Har också ändrat länken till Those Usual Suspects – Shadows (Norman Doray Remix), så att den stämmer!

Om beijner

https://proghouse.wordpress.com/ Visa alla inlägg av beijner

6 responses to “Surrender

Kommentera

