Mouse011


Blir ett kort inlägg med bl.a. 2 klassiker som ni måste ha!

Jag är ett stort fan av Eric Prydz/Pryda/Cirez D, och därför tänker jag lägga upp hans senaste låtar släppta på hans label Mouseville, även fast det är techno-låtar! Cirez D – On Off (Original mix) och Cirez D – Fast Forward (Original mix) 320HQ [MOUSE011] 2009-07-24 Sample! // Techno
jag brukar aldrig lägga upp techno-låtar på min blogg, och det är för att jag egentligen ogillar den genren. Men nu är det faktiskt Prydz som gjort låtarna, och då är det helt ok!

Medina – You And I (Deadmau5 Remix) 320HQ [Not.Released.On.Beatport.Yet] // Progressive House
Deadmau5 nya remix är grymt skön! Rekommenderas!

Eddy Cabrera & Thomas Gold – Losing My Religion (Pia Jansson Mix) 320HQ [NERO030] 2009-05-07 Sample! // Progressive House
Härlig remix av svenskan Pia Jansson!

TV Rock feat. Rudy – Been A Long Time (Axwell Remode Mix) 320HQ [AXT006] 2008-06-12 Sample! // Progressive House
Härlig klassiker från 2008 av Axwell, grym låt!

Paolo Mojo – 1983 (Eric Prydz Remix) 320HQ [PRYF002] 2006-09-30 Sample! // Progressive House
Vilket sammarbete, underbart!

Om beijner

https://proghouse.wordpress.com/ Visa alla inlägg av beijner

Kommentera

