New New New

Sunset at Sungkun Lombok by ~fadilfb
Som jag skrev i tidigare posten idag så har jag skrivit på en stor post ett tag, och jag hinner aldrig färdigställa den! Tentapluggande tar verkligen tid xD
Låten som jag lägger upp är en låt som ni läsare bör känna till, den har spridits runt internet i typ 2 månader, men den har nu släppts i 320-kvalité, varsågoda!

Bob Sinclar – New New New (Avicii Remix) 320HQ [Not.Released.On.Beatport.Yet] // Progressive House
En av årets bästa låtar, inge snack om det! Skrev i ett tidigare inlägg om låten, och jag är fortfarande lika lyrisk om den! Konstigt dock att det inte kommit upp på beatport än… Aja, den kommer! 5/5 toasts

BONUS: Kid Massive feat. Elliotte Williams N’Dure – Touch Me (In The Morning) (Avicii’s Massive Mix) 320HQ [STEALTH72] 2009-10-19 Sample! // Progressive House
Avicii, årets bästa producent? JAAAAA!!! den här är nästan lika bra som remixen på New New New och hans låt Alcoholic… Det är stört, han är stört bra, och jag vill att han ska bli min personliga producent! 5/5 toasts

Om beijner

https://proghouse.wordpress.com/ Visa alla inlägg av beijner

7 responses to “New New New

Kommentera

