Give It All Away


Nytt kort inlägg, 3 sköna låtar som jag bara var tvungen att lägga upp för Er!

Swanky Tunes – The Prophecy (Leventina Club Shout) 320HQ [UDR0939] 2009-12-04 Sample! // Progressive House
Leventina is back! Nu med en grym remix på ryssarna Swanky Tunes senaste släppt, grymt bra progressive house-låt! 3/5 toasts

DJ Rap – Give It All Away (Sultan & Ned Shepard Remix) 320HQ [MOUSEUSS23DIG] 2009-12-07 Sample! // Progressive House
Skön remix av Ned Shepard och Sultan, men vocals i mitten är så satans sköna! 4/5 toasts

Dagens klassiker: Dinka – Wildfire (Original Mix) 320HQ [UDR048-9] 2008-05-22 Sample! // Progressive House
Skön låt av Dinka från Maj 2008, get it! 3/5 toasts

Om beijner

https://proghouse.wordpress.com/ Visa alla inlägg av beijner

2 responses to “Give It All Away

  • vaga

    alltså grejen med den här bloggen, enligt mig, är att den tar upp progressiva låtar som inte dom andra större bloggarna tar upp. dom här låtarna har man liksom fått tag i på annan front. säger inte att du ska sluta lägga upp såna hära ”större” släpp men förut var det iaf så att jag alltid hittade något nytt här vilket var nice, som ett litet smultronställe typ 🙂

  • beijner

    haha, grejen e ju den att dem större bloggarna har börjat lägga upp såna låtar som jag lägger upp. Men jag försöker leta, det lovar jag dig! 🙂

Kommentera

